Pluszaczek Pluszaczek
627
BLOG

Konkurs „Blog Roku 2011”

Pluszaczek Pluszaczek Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Swój blog pod adresem www.pluszaczek.com prowadzę prawie 4 lata. Jednym z tematów którym się zajmuję a który przedstawiam na bieżąco na blogu to prywatne śledztwo dotyczące katastrofy rządowego TU-154M. Relacjonuję wybrane wydarzenia z Polski, komentuję wydarzenia polityczne i społeczne. Prowadzę także galerię fotografii. W konkursie na najlepszy blog startuję już po raz czwarty.

 Aby oddać głos na mój blog trzeba wysłać pod numer 7122 smsa o treści C00167. Z jednego numeru telefonu można głosować na wybrany blog tylko JEDEN raz , dwukrotne, trzykrotne głosowanie nie jest możliwe. Koszt smsa to 1,23zł. Dochód z SMS'ów organizatorzy przekażą na turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych. Uwaga!W numerze bloga znak 0, to cyfra zero. Pamiętaj, także, aby nie wstawiać w SMS spacji!

W ubiegłym roku w konkursie na najlepszy blog roku 2010 mój blog został odrzucony za niedopełnienie jednego z punktów regulaminu który mówił o tym że wszystkie wpisy mają być publicznie dostępne. Być może decydującym, ukrytym powodem odrzucenia mojego bloga był temat katastrofy rządowego Tupolewa który poruszałem wielokrotnie (przeszło 400 razy). Po wybiórczym przeglądaniu innych, zgłoszonych blogów do konkursu na najlepszy blog 2010 znalazłem kilka blogów które nie spełniały regulaminu konkursu, a które zostały przyjęte i brały udział w konkursie.

Jak to się mówi, do trzech razy sztuka, startuję ponownie, tym razem w konkursie na najlepszy blog roku 2011, wszystkie wpisy są publicznie dostępne, a więc nie powinno być problemów.

Do 12 stycznia 2012 do godziny 12.00 roku można było zgłaszać blogi do konkursu „Blog Roku 2011”, mój blog zgłosiłem do konkursu 11 stycznia 2012, tym razem blog został zgłoszony w kategorii „Polityka i społeczeństwo”.

Jeśli podoba Ci się mój blog, fotogaleria oraz mój wkład pracy w włożony w ujawnianie wszelkich manipulacji związanych z katastrofa rządowego Tupolewa zapraszam Cię do oddania głosu na mój blog dostępny pod adresem www.pluszaczek.com. Za wszystkie oddane głosy z góry dzięki.

Zapraszam do przeglądania i oddawania głosów na WSZYSTKIE blogi biorące udział w konkursie na najlepszy blog roku 2011.



Pluszaczek
O mnie Pluszaczek

Motto katastrofy TU-154M: Wy nie będziecie przykładać się do śledztwa i ujawnienia prawdy, a my nie będziemy naciskać aby tą prawdę ujawnić   Wybrane publikacje z mojej macierzystej www Za wszystkie darowizny finansowe oraz komentarze - Dziękuję :)     Uwaga! Materiały dotyczące fotomontaży niektórych zdjęć katastrofy TU-154M będę zamieszczał sukcesywnie, w ramach wolnego czasu, zanim zamieszczę tu kolejne ( lub starsze )części materiału dotyczącego fałszerstw w postaci fotomontaży sugeruję zapoznanie się z całością materiałów gdyż jest to bardzo istotne. Na podstawie jednego zdjęcia można wyciągnąć błędne wnioski, ale przyglądając się całości dostajemy jasny przekaz że bezpośrednio po katastrofie TU-154M działała grupa osób fałszujących zdjęcia. Teraźniejsi lub byli Goście Specjalni moich stron www: 1. Sergej Amelin - autor galerii fotografii dotyczących polskiego TU-154M   2. Serge Serebro - autor fotomontażu - "lądowanie samolotu AN-72"   3. B.Biel ( dziennikarka TVN ) - współautorka reportażu ( Wołoda Safonienko, Paweł Plusnin, Igor Fomin )   DEZINFORMATORZY: 1. Sergej Amelin ( był gościem na mojej www )   2. BBC-77 - fotomontaże z ciałami mającymi przedstawiać ofiary katastrofy TU-154M   3. Sergej Chirikov( agencja EPA ) - "smutek" - fotomontaż   4. Alexey Nikolsky( agencja AFP ) - Putin i Szojgu w Smoleńsku - fotomontaż   5. Serge Serebro - "lądowanie" samolotu AN-72   Wpisz swój adres e-mail aby subskrybować informacje o nowych wpisach. Subskrypcja mailowa dotyczy informacji publikowanych na stronie www.pluszaczek.com ( tu publikuję wybiórczo, w ramach wolnego czasu ): W HDK od 25.03.2004 W drodze po ZŁOTO :) do dnia 13 września 2011 Pluszak oddał 13,950 ml krwi :) a może oddasz i TY? ?  ZHDK  II Stopień  15.11.2010 :) ZHDK  I Stopień  06.05.2008 :) Krew Darem Życia - część I Krew Darem Życia - część II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości