Pluszaczek Pluszaczek
568
BLOG

„Pomóż chodzić” - „Dzień planuję w krokach” - apel o pomoc

Pluszaczek Pluszaczek Rozmaitości Obserwuj notkę 0

„Proszę, by skrzydła dał mi los..." - apel o pomoc dla Renaty Szot

„Nazywam się Renata Szot.

Od 3 lat borykam się z niepełnosprawnością na skutek doznanego urazu stawu skokowego oraz błędów medycznych. Każdy krok wiąże się z bólem, który mnie praktycznie nigdy nie opuszcza. Wiele wysiłku i samozaparcia kosztuje mnie zwykła codzienność...wyjście na zakupy, aktywność zawodowa, zajęcia na uczelni, czy zwykły spacer...

Jestem po kilku operacjach ortopedycznych przeprowadzonych u nas w kraju, niestety nieskutecznych.

Stan mojej nogi ulega postępującemu pogorszeniu wyłączając mnie z czynności, których byłam w stanie podjąć się pół roku temu. W październiku br. udałam się do Szwajcarii na konsultację do prof. dr med. B. Hintermanna, specjalisty w zakresie stóp na skalę światową.

Diagnoza:

  • skrócenie nogi,
  • tworzenie się cyst wewnątrz kości skokowej,
  • zrosty stawowe, uszkodzenie nerwów,
  • postępujące zwyrodnienie kości skokowej i piętowej,
  • zaniki mięśniowe kończyny dolnej.


Ratunkiem dla mnie jest przeszczep kości.

W ciągu tych 3 lat leczenie pochłonęło wszelkie możliwe środki finansowe, a postawiona w październiku diagnoza przerosła moje wyobrażenie o randze schorzenia. Doszłam do miejsca, z którego nie potrafię ruszyć już sama...

Mówią, że pieniądze szczęścia nie dają i zdrowie trudno za nie  kupić.. jednak to bez Państwa pomocy czeka mnie amputacja kości i proteza.

Mam nadzieję, że ta wiadomość trafi bezpośrednio do wielu tysięcy osób.

Jeżeli każdy z Was wpłaci chociaż 10zł, których nawet nie odczuje we własnym budżecie,  to wierzę, 
że uzbieram na moją operację...


10 zł to tak niewiele...lakier do paznokci czy dwa piwa... Wystarczy odejść od stereotypów i nie myśleć, że „ktoś inny” na pewno pomoże.

Dopiero RAZEM nam się uda...


Proszę, pomóż mi chodzić...nie bądź obojętny... jutro na moim miejscu możesz być i Ty...”

 

Mój apel na stronie fundacji "Słoneczko":

http://www.fundacja-sloneczko.pl/page.php?idd=op&ida=274/S

Mój fotoblog: http://prazynka.flog.pl/

Piszą o mnie: http://pomagamy.dbv.pl/readarticle.php?article_id=599

http://mati-szostak.pl/2011/11/23/inni-jeszcze-bardziej-potrzebuja-pomocy/#.Ts2UdWP7h8E

 

 

 


 

Istnieje kilka możliwości wsparcia:

 

  • bezpośrednia wpłata na moje konto otwarte w fundacji pomagającej osobom niepełnosprawnym

 

Dane tytułu przelewu:

Fundacja Osobom Niepełnosprawnym "SŁONECZKO"
z dopiskiem:
Na leczenie Renaty Szot symbol 274/S

Numer konta dla wpłat krajowych w złotych:

89 8944 0003 0000 2088 2000 0010

Numer konta dla wpłat zagranicznych w euro:

Kod SWIFT (BIC): GBW CLP PP - 76 8944 0003 0000 2088 2000 0050

Numer konta dla wpłat zagranicznych w dolarach USD:

Kod SWIFT (BIC) GBW CPL PP - 97 8944 0003 0000 2088 2000 0060

Nazwa i adres banku:

Spółdzielczy Bank Ludowy
Zakrzewo / Oddział Złotów

  • przekazanie 1% podatku

Kto może przekazać 1 % podatku :

  • Podatnicy podatku dochodowego od osób fizycznych
  • Podatnicy opodatkowani ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych
  • Podatnicy na stawce liniowej

 

W  PIT należy wpisać- tylko numer  KRS  0000186434.
A w informacjach uzupełniających - cel  szczegółowy 1%: Renata Szot ID. 274/S


PIT 39 pozycja 53
PIT 28  pozycja 128
PIT 36  pozycja 307 
PIT 36L pozycja 107
PIT 37  pozycja 126
PIT 38 pozycja 60

 

 

  • zamieszczenie banera na innych stronach
  • zamieszczenie apelu na stronach internetowych, umieszczenie  plakatów przeznaczonych do druku wszędzie tam, gdzie tylko będzie to możliwe
  • udział w aukcjach charytatywnych wspieranych przez fundację na portalu Allegro realizowane pod nickiem pomozchodzic_pl
  • kliknięcie "lubię to" na facebooku i innych serwisach społecznościowych- dzieląc się linkiem ze znajomymi tak również można pomagać
  • oraz wszelkie inne możliwe formy pomocy z Państwa strony

 

 

Baner 450x111

 

Więcej informacji o Renacie Szot można znaleźć tu: Pomóż chodzić

Pluszaczek
O mnie Pluszaczek

Motto katastrofy TU-154M: Wy nie będziecie przykładać się do śledztwa i ujawnienia prawdy, a my nie będziemy naciskać aby tą prawdę ujawnić   Wybrane publikacje z mojej macierzystej www Za wszystkie darowizny finansowe oraz komentarze - Dziękuję :)     Uwaga! Materiały dotyczące fotomontaży niektórych zdjęć katastrofy TU-154M będę zamieszczał sukcesywnie, w ramach wolnego czasu, zanim zamieszczę tu kolejne ( lub starsze )części materiału dotyczącego fałszerstw w postaci fotomontaży sugeruję zapoznanie się z całością materiałów gdyż jest to bardzo istotne. Na podstawie jednego zdjęcia można wyciągnąć błędne wnioski, ale przyglądając się całości dostajemy jasny przekaz że bezpośrednio po katastrofie TU-154M działała grupa osób fałszujących zdjęcia. Teraźniejsi lub byli Goście Specjalni moich stron www: 1. Sergej Amelin - autor galerii fotografii dotyczących polskiego TU-154M   2. Serge Serebro - autor fotomontażu - "lądowanie samolotu AN-72"   3. B.Biel ( dziennikarka TVN ) - współautorka reportażu ( Wołoda Safonienko, Paweł Plusnin, Igor Fomin )   DEZINFORMATORZY: 1. Sergej Amelin ( był gościem na mojej www )   2. BBC-77 - fotomontaże z ciałami mającymi przedstawiać ofiary katastrofy TU-154M   3. Sergej Chirikov( agencja EPA ) - "smutek" - fotomontaż   4. Alexey Nikolsky( agencja AFP ) - Putin i Szojgu w Smoleńsku - fotomontaż   5. Serge Serebro - "lądowanie" samolotu AN-72   Wpisz swój adres e-mail aby subskrybować informacje o nowych wpisach. Subskrypcja mailowa dotyczy informacji publikowanych na stronie www.pluszaczek.com ( tu publikuję wybiórczo, w ramach wolnego czasu ): W HDK od 25.03.2004 W drodze po ZŁOTO :) do dnia 13 września 2011 Pluszak oddał 13,950 ml krwi :) a może oddasz i TY? ?  ZHDK  II Stopień  15.11.2010 :) ZHDK  I Stopień  06.05.2008 :) Krew Darem Życia - część I Krew Darem Życia - część II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości