Pluszaczek Pluszaczek
753
BLOG

Katastrofa TU-154M – to już rok...

Pluszaczek Pluszaczek Polityka Obserwuj notkę 9

Minął rok od tamtego pamiętnego dnia kiedy cała Polska i Świat dowiedziały się o katastrofie bez precedensu. Zginęło tak wielu znanych ludzi, w tym prezydent RP Lech Kaczyński wraz z małżonką.

Data zapamiętana do końca życia...

Z pewnością wina nie jest tylko po jednej stronie, każda ze stron popełniła jakieś błędy które doprowadziły do takiego a nie innego tragicznego końca tego lotu. Na temat tej katastrofy powiedziano i napisano już chyba wszystko, tematem tym zajmowali się zarówno zawodowcy jak i amatorzy. Problemem jest to że jak na razie ani nie jest znana cała prawda o katastrofie, ani też nie ukarano winnych. Powstało za to około 20 książek i albumów poświęconych tej tragedii oraz osobom biorącym w niej udział.  Być może nadejdzie taki dzień kiedy i mój zbiór wiadomości ukaże się w wersji papierowej, ale do tego daleka droga...

Nie uczestniczyłem w żadnych wydarzeniach związanych z obchodami rocznicy tej katastrofy. Ale jak wszystko poukłada się po mojej myśli to w środę w przyszłym tygodniu będę w Krakowie, i myślę że po raz drugi uda mi się odwiedzić kryptę w której spoczywają Maria i Lech Kaczyński.

Czy tematem katastrofy można się znudzić? Nie sądzę, ale trzeba mieć czas i cierpliwość aby śledzić kluczowe informacje które pojawiały się w przeciągu roku. A jeśli ktoś to w miarę dokładnie śledził to wie jak często i kto zmieniał zdanie, potrafi też bez większego problemu wskazać tych którzy są winni zaniedbań.

Choć miną już rok nadal nie można znaleźć odpowiedzi na wiele pytań, nadal nie jest wiadome dlaczego dopuszczono się tak wielu zaniedbań. Wątpliwości i pytań można mnożyć bez końca...

Być może niektórzy Czytelnicy mają mi za złe że ciągle zajmuję się tym tematem, z mojego punktu widzenia temat katastrofy jest ciekawy, wart głębszego zastanowienia, a nie wyciągania pochopnych wniosków tak jak czyni to wiele osób z którymi miałem przyjemność rozmawiać. Jeśli będzie o czym pisać to temat będę dalej drążył, chociaż wydawało mi się że tematyka tej katastrofy umrze po 3 tygodniach gdy już będzie wszystko wiadomo. Sądzę że Ci którzy są zainteresowani wyjaśnieniem katastrofy Tupolewa nadal będą gromadzić wszelkie dane dotyczące tej katastrofy. Nie jestem zwolennikiem ani przeciwnikiem żadnej Partii, Organizacji czy Ugrupowania. Tematykę katastrofy staram się traktować bez podtekstów politycznych co nie zawsze mi się udaje. Nawet gdybym nie chciał zajmować się polityką to tematyka katastrofy TU-154M i tak zahacza o politykę, wiec treści politycznych ciężko jest uniknąć. Pisanie o katastrofie miało na celu wyłącznie „załączenie myślenia" tych osób które bezgranicznie wierzą w jedno, poprawne politycznie źródło informacji.

Dziwnym  zbiegiem okoliczności rocznica katastrofy to także atak na moją stronę www. W przeciągu ostatnich 3 dni tj. w okresie 7 – 9 kwietnia 2011 zauważyłem że moja strona www komuś wybitnie przeszkadza. Strona została dwukrotnie uszkodzona co objawiało się albo błędami w plikach php ( do plików php doklejono złośliwy, szyfrowany kod php ), albo Czytelnicy dostawali informację że moja strona jest zakażona wirusem. Wiem że tematyka katastrofy TU-154M jest bardzo niewygodna dla wielu osób. Wiem że punktuję wraz z Animkami wiele wpadek wielu instytucji oraz osób. Aktualnie prowadzę rozmowy z administratorami hostingu na którym jest umieszczona moja strona www, trwają prace aby problemy ataków dowcipnisiów wyeliminować. Wszystkie wejścia na moją stronę www są logowane zarówno przeze mnie, jak i przez administrację hostingu, dlatego po ustaleniu sprawców włamań zamierzam sprawę skierować do organów ścigania. Jeśli nie uda mi oraz administratorom hostingu uporać się z problemami to moja strona i ja być może zniknie na zawsze z sieci. Kopię mojej strony www wraz z całością tekstu mam, ale jak komuś przeszkadza obecność mojej www w sieci to nie wiem czy jest sens aby tą stronę przywracać ciągle do życia. Na dzień dzisiejszy strona ponownie działa i jest bez żadnych wirusów czy malware. No cóż, takich ataków mogłem się spodziewać, temat katastrofy nie jest wygodny dla wielu ludzi...

Ale póki co wciąż jeszcze jest siła aby walczyć o Prawdę, oraz Nadzieja że uda sie tą Prawdę uzyskać. Wciąż jeszcze mam swoje miejsce w sieci... :)

Na zakończenie tego wpisu dołączam podziękowania dla wszystkich anonimowych oraz nie anonimowych osób które w przeciągu tego minionego roku wspierały mnie oraz moją stronę www, a także pozdrawiam wszystkie Czytelniczki oraz Czytelników moich stron www.

Pluszaczek
O mnie Pluszaczek

Motto katastrofy TU-154M: Wy nie będziecie przykładać się do śledztwa i ujawnienia prawdy, a my nie będziemy naciskać aby tą prawdę ujawnić   Wybrane publikacje z mojej macierzystej www Za wszystkie darowizny finansowe oraz komentarze - Dziękuję :)     Uwaga! Materiały dotyczące fotomontaży niektórych zdjęć katastrofy TU-154M będę zamieszczał sukcesywnie, w ramach wolnego czasu, zanim zamieszczę tu kolejne ( lub starsze )części materiału dotyczącego fałszerstw w postaci fotomontaży sugeruję zapoznanie się z całością materiałów gdyż jest to bardzo istotne. Na podstawie jednego zdjęcia można wyciągnąć błędne wnioski, ale przyglądając się całości dostajemy jasny przekaz że bezpośrednio po katastrofie TU-154M działała grupa osób fałszujących zdjęcia. Teraźniejsi lub byli Goście Specjalni moich stron www: 1. Sergej Amelin - autor galerii fotografii dotyczących polskiego TU-154M   2. Serge Serebro - autor fotomontażu - "lądowanie samolotu AN-72"   3. B.Biel ( dziennikarka TVN ) - współautorka reportażu ( Wołoda Safonienko, Paweł Plusnin, Igor Fomin )   DEZINFORMATORZY: 1. Sergej Amelin ( był gościem na mojej www )   2. BBC-77 - fotomontaże z ciałami mającymi przedstawiać ofiary katastrofy TU-154M   3. Sergej Chirikov( agencja EPA ) - "smutek" - fotomontaż   4. Alexey Nikolsky( agencja AFP ) - Putin i Szojgu w Smoleńsku - fotomontaż   5. Serge Serebro - "lądowanie" samolotu AN-72   Wpisz swój adres e-mail aby subskrybować informacje o nowych wpisach. Subskrypcja mailowa dotyczy informacji publikowanych na stronie www.pluszaczek.com ( tu publikuję wybiórczo, w ramach wolnego czasu ): W HDK od 25.03.2004 W drodze po ZŁOTO :) do dnia 13 września 2011 Pluszak oddał 13,950 ml krwi :) a może oddasz i TY? ?  ZHDK  II Stopień  15.11.2010 :) ZHDK  I Stopień  06.05.2008 :) Krew Darem Życia - część I Krew Darem Życia - część II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka